evrem07 Allah razı olsun 🌸 evet fazla değil zaten amacım 60 65 olmak diyet falan yapmam bana da ideal gibi geldi sadece sezaryen olduğum için göbeğim sarkık biraz o canımı sıkıyor korse kullanamadım zaten kendimi biraz daha toplayıp bebeğimin uyku düzenini oluşturduktan sonra evde yapılan hareketlerden yapmayı düşünüyorum vücudum gevşemiş onun harici şuan zaten bişey yapmıyorum emiyor yememi kesemem durmuyor spor yapamam ister istemez beklicem zaten 🤣🤣