1annesi1bebesi  Herkese merhaba 🌸 Adetime 8 gün var ama bi yapmak istedim ilk gebeliğimi de 9 gün kala öğrenmiştim ama ortada gibi cizgi az daha kenarda mı olması gerekiyor sanki ? Bebe time markası Bu marka kullanmadm hiç . Bu arada yapar yapmaz çıktı … 🤔🤔
yavuzayse 1annesi1bebesi bu marka bana hep yalancı çizgi gösterdi üzmek istemem ama sizi başka testle yine deneyin hem daha erken
gulcrk 1annesi1bebesi var gibi ama testler bana genelde yalancı pozitif verdi o yüzden testleri tekrarla her sabah bence ve kan ver. Bir de pembemsi olduğunda pozitif sayılıyormuş gri gölge gibiyse negatif.
1annesi1bebesi yavuzayse anladım avox kullandm daha onceki gebeliğimde tekrar ondan alaym o halde … evet erken ama yine bu şekilde 8 9 gün kala silik şekilde ilk gebeliğimi ögrenmiştm 🙂 bakalm nasip 🌸
1annesi1bebesi orhismommmmmm anında cıktı sadecr ortada durunca bozk mu acaba dedim buralarda denk gelmiştm daha onceleri haydi inşallah hayırlısı olsun 🙂
mavisanne0 Bende bu markayla yapmıştım testi yapar yapmaz böyle silik çıkıyo sonra dah da belirgin oluyo bence bozuk değil kan ver rahat edersin ❤️
1annesi1bebesi gulcrk evet geçen aylarda gri silik şekilde oluyordu bu ay böyle oldu yarn sabah yapacagm tekrar test bakalm pazartesi de,kan veririm