Csas ben de ilk kez doğum yaptım ve sezaryen oldu. Benim işimi en çok kolaylaştıran şey gecelik tarzı lohusa pijaması. Sürekli doktor dikiş veya sonda kontrolüne gelince çok çok rahat oluyordu. Lavaboya giderken de rahat oluyordu. Ben 2 tane lohusa pijaması götürdüm. Fazlasına gerek yok. Gecelikli olanı ilk gün giydim, ertesi günde duşumu alıp diğer normal pijamayı giydim. Yanımda eşofman takımı da almıştım ama giymedim bile, hastaneden pijamamla çıktım. Onun dışında crocs tarzı kaymayan terlik mutlaka alın. Depend alın yanınıza bir 5-6 tane. Lohusa korsesi, çorap, atlet, sütyen çok almıştım ben yanıma hepsinden birer tane olsa yeter. Pijamalarınızı da koyu renk seçin rahat edersiniz. Süt sağma makinesi boşuna götürmüşüm, bebek için kış tulumu boşa koymuşum.
Bebej için alt üst birkaç takım, 5 tane kollu zıbın, 15 tane falan bez ıslak mendil götürün yeter