Arkadaşlar tam 37 haftalık gebeyim 3.04 gündür göbek kaşıntısından uyuyamıyorum hiçbir şey fayda etmiyor gebeliğin boyunca hiç çatlağım oluşmadı daha yeni çatlağım oluştu çok acı çekiyorum siz böyle sıkıntılar yaşıyor musunuz en hızlı çözümü nedir kaşıntıyı sonlandıracak bir şey var mı