Kızlar ben ilk gebeliğimde difteri ve Tetenoz şeklinde yapıyorlardı ve ben 5 dozu da tamamlamıştım artık ömür boyu koruyuculuğu var demişti o zaman ebe. Şimdi bu aşıya bide boğmaca eklenmiş ben onu hiç olmadım bu hafta ebe aradı aşı için bende sonra dönüş yapacağımı söyledim. Benim gibi olan var mı bu aşıyı tekrar oldunuz mu ?