Kızlar kesin korur diyeceğiniz bir yöntem varmı şimdiden ben önlem alayım daha 40 ima var ama olsun😂 okadar uykusuz geceler geçiriyorum ki gözüm suan nasıl şis 2 kız çocukla mahf oldum ama olsun geçecek onların canı sağ olsun hasta olmasınlar yeter geçecek Allah’ın izniyle 🩷 doğumdan sonra biraz dikkat etmek lazım diye biliyorum 3. Cuyu bu bünye kaldırmaz rabim isteyen herkese nasip etsin inşallah ama olsa yapacak bişey yok onlar iyi olsun yeter 🙏🏻
Bide ne zaman gazları bitiyor ya bu bebelerin mahf oldum sabaha kadar uykusuzum 😵💫 birinci çocuğum 4 . Ayına girdi gaz sancısı bitti bu erken biter inşallah metsil veriyorum inşallah ise yarar bana güzel bir haz damlası da önerin ya