Arkadaşlar 9+6 haftalık gebeyim sağlık ocağı kan değerlerim iyi bir tek B12 vitamin düşüklüğü varmış aile hekimim 2 günde 1 iğne tedavisi verdi fakat kullanma konusunda endişeliyim kendi doktorum en başından beri vitamin takviyelerine 3.aydan sonra başlayacaz dedi şu an ne yapabilirim B12 eksikliğini yiyeceklerden tamamlayabilir miyim