bernairktsydn vallahi ben kan vermekten cok hoslanmiyorum takip edilmesi gerekiyo diyolar ama . Temmuzda erkenden kan verdim kimyasalmis uzuldum bosu bosuna onu 3 kez kontrol ettiler kan vermekten sinir gelmisti 1 hafta bekleseydim zaten regl olcakmisim. Şimdi 23 haftalık hamileyim reglden dört gün önce silik çıktı evde testlerle kontrol ettim her sabah ilk idrarla koyulaşmaları takip ettim yapay zekaya attım tek tek artık T cizgisi kontrol çizgisi kadar koyu olunca bir gün gecikme ile kan verdim bir daha da hiç kan vermedim. 230 çıktı üç hafta sonrada kalp atışını gördük yani bir defa kan vermiş oldum. Ama tabii ki dış gebelik ya da farklı bir durumlar için kan daha net ve güvenilir oluyordur mutlaka