gizemdegirmenci Merhabalarrr🌸 Acaba sizler fetal DNA testini kaçıncı haftada yaptırdınız? 10+6 yaptıran var mı?
Bebekkuzu gizemdegirmenci 12 de yaptırdım ben perinatologa gidiyorum öncesinde sağlıklı sonuç olmaz dedi
buketdeniz19 gizemdegirmenci doktorum 10. Haftadan itibaren yaptırabilirsin demişti bana biz 11+4 te yaptırmıştık
kilicoz gizemdegirmenci ben 11 haftada yaptırdım yetersiz veri denildi tekrar 12/4 de verdim sonuç bekliyorum
eesratkndmrl sule_ceylan evet bende bu süreçte tanıştım çok ısındık bundan sonrasında inşallah onunla ilerleyeceğiz 💖
beyza_gmsgl gizemdegirmenci bende 10+5 te yaptırdım. Fetal fraksiyon 10.8 çıktı. 4 üstü değer çıkması doğru somuç için yeterli oluyomuş bizimki 10.8 di doğruluk oranında bir sıkıntı olmuyomuş 4 üstü çıkınca