Microarray test sonucu dün çıktı gidip raporu aldım. Genetik doktoruyla görüştüm, 11. Kromozomun bi kolunda median değeri 0.14 olan duplikasyon saptanmış çok minik bi fazlalıktır diyor klinik anlamı belirsiz(VUS)dir diyor. Böyle birşeyle karşılaşan oldu mu ?