karelll Kızlar merhaba Tokat üniversite hastanesinde doğum yapanlar bilir belki. Normal veya sezaryen doğuma babalar girebiliyor mu ?
karelll Songul606_ ay Allahım yaa 2 doğumu medicalde yaptım ikna edemedim tam adamı zor ikna ettim 3. Doğumda onda da yasakmıymış