Merhaba dostlar beni eskidr bilenler çıkabilir. 2020 senesinde tüp bebek tedavisi ile bir kızım olmuştu. Çok şükür iyi. Şimdi yeniden tedavi olmak istiyorum. O arada 37 yaşına geldim tabi :) ekonomi de zorlu hale geldi. Tıp fakültesinde kendi imkanlarımla tedavi olmak iatiyorum ama özel bir hoca mı seçip devam etmeli yoksa reglin 2. Günü standart şekilde gidip tahlil vererek mi başlıyoruz? Bir de güncel ücretler toplamda ne kadardır tahmini? Sevgiler.