fatmanur2707_ Yakın zamanda Konya şehir hastanesinde doğum yapanlar memnun kaldınız mı ebeler nasıldı süreç nasıl ilerledi bilgi verebilir misiniz🙏💕
asy739_ Gecekusu42 fatmanur2707_ yapmadım henüz 24 haftalık hamileyim Beyhekim ve şehir hastanesi degerlendiricem siz hangi hastaneye gidiyorsunuz
_rahime_ fatmanur2707_ Ben 2022 de yaptim cok memnun kalmıştım yine hamileyim orda düşünüyorum ebeler dr vs cok ilgililerdi
nuriyegcl fatmanur2707_ 18 martta doğum yaptım kendinizi özel hastanede gibi hissediyorsunuz hemşireler olsun ebem olsun herkes çok iyiydi çok memnun kaldım 🥰
serra04 fatmanur2707_ kızımı orda normal doğum olarak doyurmuştum Allahım berbattı ebelerın tutumu çok kötüydü kaç kez azarladılar sımdıkını özelde doguracam
Gecekusu42 asy739_ ben şehir hastanesi Özlem Ece başaran takipliyim 36+5 haftalık hamileyim ve doktorumdan çok memnunum ilk gebeliğim doğum nasıl olur bilmiyorum yaşayıp göreceğiz inşallah🌸🤲🏻
Ukayra fatmanur2707_ ebeler ve oradaki hemşireler insanlara o kadar kotu davranıp azarliyorlar ki hepsi de ayni kendilerini üstün görüyorlar ben imza atıp çıktım. Başka bir hastanede doğum yaptım