bbeyzaaacc 33 haftalık oldum sezaryan olucam hala doktorum yok önerebileceğiniz doktor var mı ve sezaryan olanlar anlatabilir mi şehir hastanesi nasıl oluyor sürecini anlatırsa belki benim gibi doğum yapacaklarin sorularını gidermiş olurlar
merve__12 bbeyzaaacc bende şehir hastanesinde doğum yapıcam inşallah bizim şuan normal gözüküyor Ceren hanımı duydum bi tanıdığım sezeryan oldu ve memnun kalmıştı Ben kendim kübra inana gidiyordum ama gidince bende doktorsuz kaldım 😂
bbeyzaaacc Ben de Ceren hanıma gidiyordum ama çok fazla konuşmuyor ve kafası dağınık yorgun gibi geldi
merve__12 bbeyzaaacc Anladım normal doğumda doktorun pek önemi yok acilde kim varsa nöbetçi ona denk geliyoruz ama sezeryan önemli inş olup memnun kalanlar görür yazar