bebektwo Arkadaşlar ıkıncı sezeryanım aslında belden aşağa kısmım uyuşturuldu ve 24 saat yoğun bakımda oldupum için bezimi falan hemşireler yaptı. Normal sezeryan olan bırı dırek odaya cıkarılıyor ilk bezlenme işi nerde gerçekleşiyor çünkü bellı bır saat yuruyemıyoruz zaten ayaklar hıssedılmiyor
muhammedaliveannesi bebektwo ben devlet hastanesinde olmuştum ilk yattığınız zaman altımdaki alt açma örtüsünü hasta bakıcı gelip değiştirdi ayaklanınca da ilk bezimi hasta bakıcı taktı ve bezi kendileri verdi ne zaman istesem de yedek olarak hasta bezi ve alt açma örtüsü verdiler
dilaradoyan bebektwo uyuşukluk geçene kadar beze gerek olmuyor. Sıvı geçirmez oluyor yatakta kanama için, sonda da takılı zaten. Uyuşukluk geçip artık üstünüzü giyinebilirsiniz denildiği zaman kıyafet giyip bezini takıyorsunuz
bebektwo momyflow Ama gıyemezsin ki uyuşma durumun var ayapa kalkma şansın yok kı mantıken ben ayaklarımdan kan alıyorlardı hossetmıyordum
ARYa143 Kuzum zaten anestezi etkisi geçene kadar sonda takılı, hemşireler senin kanaman için felan altına alez koyuyor. Büyük tuvalete de zaten hemen çikamıyosun, ertesi gün çıkarsın, taburcu için çıkmanı bekliyolar zaten
momyflow ARYa143 evet evet sonrasında giyiyorsun birinin yardımıyla tabi kendin eğilip falan giyemezsin zaten
ARYa143 momyflow sezeryandan sonra mümkünse uzun bir süre eğilmeyin 👌 Misal banyoda yere düşen peçeteyi almaya kalkarsanız dengeniz bozulup duşa kabine doğru düşe bilirsiniz (Allah korusun) nerden bılıyon diye sormayın🙈😁😁
mom_51 Yürümeye başlayıncaya kadar altında hasta bezi örtüsü seriyorlar yürümeye başladığın vakit hemşireler hasta bezi yada depent hangisini alırsan onu giydiriyorlar kuzum.
Fatmanur_0416 bebektwo uyuşukluk geçtikten sonra odada kendim giymiştim sonraki gün pansumana gelince doktor ve hemşire ped kullanmamı istedi bez yarayı kapattığı için hava almasını engelliyor demişti 1 tane tek kullanmıştım sonra pede geçtim zaten adet kanamasından farksız bir kanama bazen var bazen yok zorlamamıştı beni ama uyuşukluğum geçtikten sonra kıyafetimi bezimi kendim giymiştim onlar bir kaç saat sonra zaten gelip diyorlar artık üstünü giyinebilirsin ben 4 buçukta odama geldim 9 da kıyafetlerimi giymemi söylediler
momyflow ARYa143 aiiiyyyy allah korusunnn 🥲🥲🥲 çok dikkat edin 💘 ilk sezaryende yaşamadım öyle bişey anam sağolsun darısı ikinciye🤓
ARYa143 momyflow amin amin 🥰 ben biraz toparlanınca kendim hallederim dedim tek gittim ondan oldu 🙈 2. İnşallah normal düşünüyorum 🤲 Allah annelere hayırlı uzun ömür versin 🤲💕
lale_lale bebektwo zaten sonda takılıyor ilkinde bezlenme olmuyor sonda çıkana kadar 3 sezaryen geçirdim sonda çıkarıldıktan sonra ebeler bez taktı kanama olduğu için Daha sonra uyuşmam geçince yürüdükçe kanama azaldı İlkinden sonra hep kendim değiştirdim bezimi WC de Çok zorlamadı beni İkinci sezaryen ilkine göre daha kolay oluyor Ne kadar yürürseniz o kadar hızlı toparlanırsınız size en güzel tavsiyem
bebektwo Sağolun arkadaşlar anladım bende deepend aldım 24 saat sonunda ped takmamı soyledıler ama kanamam coktu heryer kan oldu sonra deepend geçtim o yuzden bu aefer deepwnd getırecem ilk sezeryan kontrolumde de dr senın kanaman bıraz fazla ve uzın surecek dedi gercekten de 54 gün mü ne surdu