GozdeKB Kızlar bütün beğendiğim isimler çevremizde akrabalarda var isim bulamıyorum yardımcı olur musunuz Yiğit,Aras,Göktuğ,Yusuf,Selim,Ata,Mert ,Eren,Ali,Ömer,Uğur, Mete bunlar haricinde
regaipmucizem GozdeKB erkek olursa ben regaip koymayı düşünüyorum onun dışında aklımızda Atilla efrahim var
duhaesma Ben Muhammed zahid katmak istiyorum ekstra olarak Buğra , Ertuğrul , bayazıd , selim , Kerem , alparsalan, mahir
miyopmom GozdeKB Emir🩵 Emirhan🩵Aybars🩵Metehan🩵Tunahan🩵Altay Tuna🩵Hamza Aklımda bu isimler vardı eğer erkek olsaydı 🥰
GozdeKB duhaesma onunda adıda Mehmet Kerem 😂bide kızmın adı Zeynep onun ablasının adıda Zeynep bu sefer diyecekler sen hep bizim isimleri koydun 😂
miyopmom GozdeKB biz bi kadınla denk geldik kızının adı Azra oğlu Hamza bende kızım Azra oğlum Hamza olucakti eşim istemedi yoksa çok komik aynısı oluyordu 🤭
ikincikezannelikmi GozdeKB siz bilirsiniz tabi ama bence milleti çok takıyorsunuz kimde ne isim olduğunun ne önemi var herkesin evi hayatı yolu başka birkaç sene sonra çocuk o çocukları görmeyecek bile belki de , sürekli görüşseniz bile nolur ki okula başladığında sınıfında okulunda gittiği kurslarda aynı isimlerden bir sürü olacak hep, yani herkesin ismi kendine, bizden mi gördün diyen olursa da desin siz en beğendiğiniz içinizden gelen ismi koyun gitsin hayır ben de bu ismi beğendim dersiniz evet sizde gördüm çok hoşuma gitti ben de koydum dersiniz vs kime ne ya.. biz geçen yengemle denk geldik dayımın hanımı erkek bebeğe hamileyim isim düşündünüz mü dedi aaa evet hem de oğlunun İsminden dedim ya sen de kızına kızımın ismini koydun oğluna da oğlumun ismini mi koyuyorsun dedi çok şaşırıp güldüm asla fark etmemiştim denk gelmiş kızların da ilk isimleri aynı nasıl denk gelmiş halkaten ya ne tatlı hahaha diyip güldüm kız ben bu isimleri 20 sen önce koymuştum başka isim mi kalmadı eskileri koyuyorsun dedi ona da güldüm ben klasik seviyorum herhalde seçtiğim isimlerle mutluyum dedim geçtik gittik umrumda değil kimin ne düşündüğü 🌸