Kızlar 13 haftalık hamileyim ve gebelik öncesi demirim düşüktü zaten. İlaçla 30′a çıkarmıştım ama kullanmayi bıraktım. 2 aydır fln kullanmıyorum. Son 3-4 gündür aşırı halsizim canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Sanki nefesim yetmiyor gibi. Çarpıntım da var uyutmuyor Çarpıntı olunca uyuyamıyorum ben. Baş ağrım oluyor. Demir düşüklüğü mü sizce? Doktorum henüz vitamin için ilaç vermedi. Kendi ilacım vardı ona başladım dün. Günde 1 alıyorum 2 mi alsam acaba diyorum.