Merhabalar dün 2 doktora gittim ve iki doktor da yandan kız, alttan erkek gibi ama bacak arasından kordon geçiyor dedi. Hatta ilk gittiğim doktor renklendirip gösterdi kordonu net bi şey diyemedi. İkinci gittiğim doktorda başta aynı şeyleri dedi sonra yandan bakarken bu kız yaaa dedi, sonra iyice muayne etti alttan bakarken pipi gibi bi şey gözüktü erkek bu dedi. Kordon ultrasonda pipi gibi gözükebilir mi? İlk çocuğum erkek ve onun ultrasonuna baktığımda baya farklı bi görüntü bunda iki parça gibi gözüküyor boğumlu gibi. Acaba kordon bu kadar net pipi gibi gözükür mü ultrasonda merak ediyorum. Cinsiyeti inanılmaz merak ediyorum sizlere danışmak istedim 🫣☺️