parla94 doktor seçimi kesinlikle enerji tutumu ve içine sinmesi ile alakalı, bu saatten sonra doktoruna güvenebilir misin mesela ona göre hareket etmeni tavsiye ederim, ben hamileliğim boyunca her ay farklı bi doktora gittim en sonunda da devlette doğurdum kimseye güvenemedim çok şükür öyle hastalıklarımda olmadı danışmam gereken ama madem ilaç kullanımı var sorup güvenebilceğin biri olmalı sana yol gösteren, birde doktorlar ilk haftaları hamilelikten saymıyor 13. Haftadan sonra daha dikkate alıyorlar saçma bi şekilde