kbroztrk Şuan faranjit için bende kullanıyorum bana da sağlık ocağı yazdı ben yinede kendi kadın doğumcuma da sordum içim rahat etmedi çünkü ama agumentin gebelikte güvenli grupta antibiyotikmiş ve bebeğe zararı yokmuş o yüzden enfeksiyon durumunda doktorlar gebelere genelde agumentin yazıyormuş, antibiyotik kullanılmazsa enfeksiyon daha riskli oluyormuş