İkiz gebeyim bugün kasılma şikayetiyle doktora gittim. Vajinal olarak rahim ağzını ölçtü daha önce hep karından bakıyordu. 34mm çıktı kısalmaya başlamış dedi. Bir hafta önce karından 43mm gelmişti. Progestan verdi. Moralim bozuldu daha 24+5teyiz. Sıkıntılı bir uzunluk mu kızlar