36+2 deyim haftaya randevum var sezaryen için tarih verecekler ama karnımda deli gibi ağrı var. Bebeğim aşırı iri diyorlar neredeyse 4 kiloya varmak üzere ve kafası da iri. Kasıklarımda ve karnımda içeride bazen öyle ağrı oluyor ki her yeri yırtılıyor gibi hissediyorum bacaklarım kapalı duramıyorum. Benim gibi olan var mı 🥹