Arkadaşımın bebeği 19 haftalık. Detaylı ultrasonu yapılmış bugün ve kalbinde parlaklık görmüşler erkeklerin çoğunda olabiliyor demişler. Böbrekleri de büyük bu ikisi birleşince down sendromlu oluyor demişler. Ama genetik testleri yapılmıştı düşüklerinden dolayı onlar temiz, bir de ikili tarama testi de temiz. Tekrar başka yere de yaptıracak. Sizin böyle bir şey başınıza geldi mi? Forumu kullanmıyor bana sormamı istedi