Eymnm 36+1 im çok az kaldı ben ev temizliği ile uğraşıyorum bu hafta bitireyim kafam rahat bekliycem artık 😊 çok mutlu heyecanlıyım. Ama bir o kadar da korku dolu. Ben hala özel de mi devlette mi doğum yapayım bilmiyorum. Devletteki doktor açık açık burası çok pis dedi bana. Özel de aramızda 1 saat var eşim de yolda doğum yapmamdan korkuyor 🤣 normal mi Sezeryan mı bilmiyorum 🤷🏼♀️ Ama çok korkuyorum. Kafam da deli sorular ne yapsam bilemiyorum zaman azaldıkça panik artıyor 😑 rabbim hepimize kolaylık versin 🧡🧿