sudeborakk ben cinsiyet partisi yapmadım hem sabırsız biri olduğum için hem de çok fazla bekledik bebişimizin olmasını cinsiyetin bi önemi yok diyip hemen öğrendik . Ama bende anı kalsın diye pembe pasta yaptırıp foto falan çektim . Eğer yapmış olsaydım da pastaya bardak batırıp cinsiyet öğreniyorlar ya o hoşuma gidiyor sizde belki kendi aranız da öyle yapabilirsiniz 🩵🩷