insaninsan funda hanım ilgilendi sanırım değil mi?
Ben de kendisine yaptırdım sorunsuz seçti ama sonrasında bir kişiden 3.defa da doğru sonuç alabildiğini, ilk 2 sonucunun yanlış çıktığını duydum. Kendisi de bu süreçte çok sert davranmış bu tanıdığıma ve birkaç kişiye daha. Bana ılımlıydı ama süreç normal geçtiği için sanırım.
Sonuç tam 10 günde çıktı. Ben eylül ekimgibi 15bine yaptırmıştım