esrak07 Şeker takibi yapıp İnsülin vuran hamişler değerleriniz kaç ? Normal doğum yapan olduysa lütfen sürecini anlatabilir mi değer kaçken oldu ve kaçıncı hafta sancı gelmeyince suni mi aldınız bilen birileri bütün bildiklerini ve değerlerini yazarsa çok sevinirim 🙏
ikinciyesekeranne esrak07 şirket takibi yaptım ilk oğlumda benim açlık yüksekti tokluk sorun olmuyordu ama açlık düşmeyince insülin kullandım o şekilde düşmüştü. Normal doğum yapmadım ama şekerden dolayı değildi, bacağımda olan sorundan dolayı doktorum uygun görmemişti
ikinciyesekeranne esrak07 açlık 97 çıkmıştı, toklukta 110-130 arasında değişiyordu. Diyet yaptım ilk baş düşmeyince açlık 4 ünite insülin başlandı düşmedi, 6 oldu düşmedi, 8ünite ile düşmüştü akşam tam 10 da vuruyordum iğneyi o şekilde söylemiştiler
ikinciyesekeranne esrak07 ama benim 36.haftaya kadar normal doğum diye ilerlemişti sürecim yani doktorum normal doğuma engel olarak görmemişti şekeri yazmışsınız normal doğum için ya
esrak07 ikinciyesekeranne inşallah hayırlısı ile olsun herkesi sağlıcakla kavuştursun Rabbim yavrusuna.Çok teşekkür ederim