birerkekannesi__ Kızlar merhaba 37. Günüm bugün ilk 1 hafta tek kanamam oldu sonra 4-5 gün leke gördüm daha ne leke ne kanamam olmadı 37. Gündeyim bugün dünden beri kanamam var regl sancısı gibi sancım var normal mi bu durum ya ?
havvagzy birerkekannesi__ 40 bitene kadar bütün kanamalar lohusalık içine girer rahim toparlandığı için ağrın var muhtemelen adeti 40 bittikten sonra göreceğin âdette hesaplayacaksın
egeemomms birerkekannesi__ tam 37. Günümde adet olmuştum sonraki ay düzenli bi şekilde adet gördüm zaten
birerkekannesi__ myangelson ağrım da var ama 40 gün bitmeden ve üstünden zaman geçmeden adet olmam garip değil mi
myangelson birerkekannesi__ olabiliyor böyle şeyler illa zaman gecmesine gerek yok ben direk peşine oldum ilkinde. Doktorum lohusa kanaması bitmeden 40 gün içinde adet olan da var demişti