Şubatta doğdu oğlum hiç kundak yapmadım diyebilirim. Annem geldiğinde ısrarla kundak yapıyordu ama ben hiç yapmadım zaten bebeğim sevmiyor çok ıkınıyordu kundakta. Uykuya dalmakta zorlandığında bir iki defa yapmkşımdır o kadar. Eğer zorlanırsanız yarım kundaklar satılıyor sadece kolları bağlayan onu deneyin