Selam anneler ilk kizimda yaptirdim aradan baya zaman geçti hatırlamıyorum bile neyse bu ikinci gebelikte de yaptirdim kanlari verdim isim bitti yemek yemeye gıttık karnim çok ağrıyor bir sanci giriyor anlatamam resmen ölecem sanki normal mi bu ya 😏🤦♀️ bebeği hiç hissedemedim şuan sabah hissediyordumda