060436 genel olarak artık kontrol altında olmam gereken riskli dönemmiş. İlla bir şey olacak diye değil ama son aylarda sebepsiz erken doğum riskleri vs oluyormus. 32 den sonra nst lerim başlıyor zaten. Yani kısacası daha çok kontrol amaçlı, acil bir durumda doktoruma da yakın olabilmem için.