Helenaaa Elimde bir tane ovitrelle var dolaptan hiç çıkmadı son kullanma tarihi mayıs ondan dolayı hemen vermek istiyorum ihtiyacı olan birisine
Ikraa_22 Helenaaa ben istıyorum aşılama oldum tutmadı ve igne bulunmuyor çok zor bulmuştuk yazdım size özele bakarmısınız verirseniz çok sevinirim