14 şubat son adet tarihim neden çocuğumuz olmuyor diye hastaneye gittiğimde tüplerimin kapalı olduğunu öğrendim adet olur olmaz gel ameliyat olacaksın dendi her zaman geciken adetim yine gecikince test yapayım dedim pozitif çıktı 30 martta kan verdim betam 7ydi dün yani 2 nisanda tekrar kan verdim ve betam 76 ya yükselmişti pazartesi kadın doğuma gideceğim bu tarz şeyleri yaşayan var mı dış gebelik değildir demi