Benimde sat 10 Mart bugünlerde adet olmam lazımda ama hala olmadım ve adet olacak gibi ağrı sızı hissediyorum ,çarşamba test yaptım bende negatif çıktı, hasta olmazsam pazar gününe kadar bekleyip öyle bi daha yapıcam bakalım. İnşallah hepimiz istediğimiz sonuçları tez vakitte görürüz🤲🏻