Hastanede verdiğim değer 2860 çıkmıştı pazartesi vermiştim. Çarşamba günü sağlık ocağında verdim 2650 çıktı. Aile hekimin farklı laboratuvarlar olduğu için sonuç farklı çıkar dedi bugün de kan verdim bugünkü sonuçla değerlendirme yaparız dedi. Başına böyle bişey gelen var mı tedirgin oldum