ahmetarin anneadayii__ Profilo ısı pompalı al canm 5 yıldır yaz kış kullanıyorum çok memnunum yanlız küçülme gibi durumlar her makinede söz konusundikkatli kullanırsan yaşamazsın ilk alınan kıyafetler çekme yapabilir ilk kurutmada atmazsan olmaz ısı pompalı olmasına dikkat et ❤️☺️
sirius8 iremm00 merhaba bende Vestel kullanıyorum kıyafetler çok fazla çekme ve renginde solma yapıyor ya siz hangi programda kullanıyorsunuz
Nasny anneadayii__ beko kmb 900 modeli var bende çok memnunum. kumaş türlerine göre ayırıp atarsanız çekme sorunu yaşamazsınız. ısı pompalı olmasına ve içinin çelik olmasına dikkat edin
meyraasu anneadayii__ çamaşır makinanızla aynı marka alırsanız üstüste de koydurabilirsiniz bence çamaşır makinesi markanızı önceleyin
anneadayii__ meyraasu çamaşır makinesinin üstüne koyulursa çamaşır makinesine monte ediliyormuş garantisini bitiriyormuş o yüzden yanına koymayı düşünüyorum teşekkür ederim