NobleMom miyopmom Bide sizde olsun hiçbir şey olmaz 🤭 Çok kullanılan bir isim değil zaten. Ben çevremde hiç duymadım ✨🩷
Tubaka miyopmom bende 23 haftalık hamileyim kızıma yüsra adını koymayı düşünüyorum 😍 nasıl sakin mi oluyorlar yüsralar 🙈
miyopmom Tubaka ay kesinlikle tavsiye ederim kolaylık anlamında geliyor doğum içinde özellikle koymak istemistim. MasAllah gerçekten iyi ki koymusum diyorum bu ismi çok akıllı masAllah insAllah sizin kızda öyle olur
saydin miyopmom Mihra ismini çok beğeniyorum ve sizin kızların isimlerine de uyumlu olur İkra da uyumlu olur
miyopmom Cinsiyetimiz çarşamba tam kesinleşir Allahin izniyle. Ve kıtımız olursa eğer Zehra ismine karar verdik 💖🐣