gzdeozn cylnboran04 ayy allah analı babalı büyütsün sağlıklı uzun ömürlü olur inşallah💖 sizde bir an önce iyileşir ağrısız sızısız atlatırsınız bu dönemlerinizi hayırlı uğurlu olsun darısı başımıza 💖🦋🍼
duygunisa cylnboran04 hayırlı olsun canım Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşAllah darısı başımıza ☺️🤲🌸
morlavanta35 cylnboran04 hayırlı olsunn 🫶🏻🤲🏻benimde bu sabah nişanım grldi ara ara karnım sertleşiyor belden ağrı var ama çoğalma yok🥺 sende nişan dün mü gelmişti?🤭
Gecekusu42 Hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah darısı bizlere Son 99 postundan sonra şu postu açmak en çok istediğim şey olabilir az kaldı ama sanki bizde az kaldık be oğluşum 36+3 inşallah vaktinde ve sağlıkla kavuşuruz 🤲🏻🥹💙
cylnboran04 morlavanta35 benim dün gece 12’de önce sancılarım oldu bebek sertleşiyordu sürekli sonra kalktım duş aldım bayağı bir sıcak suyun altında durdum sonra nişanım geldi ama kan şeklinde benim sancılarımı sürekli nefes şeklinde derin nefes alıp vererek karşıladım sabah artık ben alınacak gibi değildi apar topar taksi çağırdık hastaneye gitmem dese diye çıkmam bir oldu zaten bebek artık çıkmak üzereydi