gamzl Kızlar 36 haftalık olduk şükür doğumu kolaylaştırmak için neler yapmalıyım yürüyüş her gün yapıyorum zaten gebeliğimin başından beri geçen hafta Bebis 2500 du kilosu nasıl sizce şimdi 3 olmuştur sanırım bejimle aynı haftada olanlar neler yasiuorsunuz karnım da sertleşiyor yalanci kasılmalar mı oluyor daha da sıklaştı bu aralalr ama düzensiz tabi
Aslanaslan gamzl bende yarın 36 bitiyo iki gün önce doğum sancısına benzer sancı yaşadımiki saat boyunca beş dk bir sancı gelip gidiyordu bel ve vajina ağrısıyla birlikte şimdi o ağrıların hepsi ara sıra gelip gidiyor kasılmalar arttı bebek hareketi artik agritiyo yani umarım erken doğum olmaz 39 gibi doğsa çok daha iyi olur
ilaydaltan gamzl 36+3 olduk 2 gün önce 3000gr dendi 2. Gebeliğim açılma 1 cm rahim ağzı kısa bebek doğum pozisyonunda kanala girmesini bekliyorum bol yürüyüş çömelme ve ördek yürüyüşü yapıyorum sağlıkla gelsinler. Kilonuz iyi bu arada
gamzl gamzl ikinci Gebeligim 40+1 de gelmişti kızım simdi oglum olcak allahin izniyle o da aynı hafta da mı gelir yoksa erken de gelebilir mi daha çantası filan da hazır değil
bahardurum gamzl benimde ilk gebeliğim 40+6 da gelmişti ikinci doğumun erken olacağını 40 ları bulmayacağını söyledi doktorum
bsrelif Ananas 🍍 Hurma 🪵 Ahududu yaprağı çayı ☕️ Ördek yürüyüşü aksak yürüyüş 🚶🏻♀️ Korunmasız ilişki 🛌
donovan26 gamzl 35e girdim ben de her gün düzenli yürüyüş, evde pilates topuyla hareketler, nefes egzersizleri çalışıyorum, düzenli cinsel ilişki ve merdiven çıkmayı da önerdiler ama sanki daha erken gibi geliyor 🫡