Derya hocayı duydum ama gitmedim ben İlknur çama gidiyorum iyi dedikleri için 3 aydır lakin bana soğuk ve ilgisiz geldi şans işi doktor işi bana öyle ama arkadaşım aynı doktora gidiyor ona karşı çok ilgiliymis mesela şans işi bence ben psikolojikmen kendimi iyi ve rahat yakın hissetmem önemli doktor arayışı dayım dün ağrım vardı biraz çalıştığım için acile gitmek istemedim pratisyen hekim var acilde k.dogumun diye mesi dışı randevu yakaladım ramazan hocaya aldım ve gittim ..
Eşimi beni kızımı beraber aldı içeri geçin beraber hazırlan dedi eşim ve kızım yanımdayken ultrason muayenesi oldum tek tek gösterdi 4 boyutluda gösterdi video çektirdi bana açıklamalar yaptı ikili test de istedi gitmisken ben sormadna herşeyi bana anlattı gösterdi çok rahatladı içim çıkarken başka merak ettiğin bişey yardımcı olabileceğim bişey varmı bı sıkıntın varmı vs diyede sordu bu muameleyi görmemiştim hiç şok oldum hoşuma gitti özelde gibiydim belki onda devam edebilirim diye doğumunu merak ettim