
Kızlar yumurtalama sonrası tutmuş mu tutmamış mı diye beklememek gerekiyor ben şu an dpo2 deyim bu süreçte çabalamak gerekiyor ben bi önceki gebeliğimde de yerleşme sürecinde bu şekilde ilerledim
Peynir çeşidi bir tık fazla 2 çeşit olsa da yeter ama ben labne ve krem peyniri az koydum zaten portakal suyu yediğim şeylerin vitamin emilimini daha etkili etsin diye içiyorum kafein demli çay veya kahve kan dolaşımını etkiliyor ondan dolayı bu süreçte içmeyeceğim bu arada bu fotoğraftan sonra portakal suyunu yarısına kadar içtim üstüne nar suyu ekleyip karıştırdım
Nar suyu rahim kanlanmasını aktif hale getiriyor günde 1 bardak içerek ilerleyeceğim kahvaltıma da bu şekilde devam edeceğim kahvaltıdan hemen sonra folik asidi suyla birlikte içip dinlenme moduna geçiyorum gün içerisinde 4-5 ceviz yemek de rahime çok iyi geliyor bu arada aldığım portakal ve nar suyu %100 organik şeker içermiyor bu süreçte şekeri de rafa kaldırıyorum anne olmak istiyorsak kendimize iyi bakmamız lazım bir şeylerden vazgeçmemiz gerekiyor bi önceki gebeliğim rahim şeklimden dolayı bebeğin tutunduğu yer dar olduğu için kalp durmasıyla sonlandı İnşallah şu an ki çabamı Rabbim olumlu sonuçlandırır🙏🏻