tugbaylmz_ Merhaba arkadaşlar şuan 4+2 yim dün betam 201 çıktı alt tarafım ağrıyor sık sık olmasada arada benim gibi böyle bişey yaşayan var mı acaba
Eboz tugbaylmz_ Buyuk.ihtimalle yerleşme ağrısı çok.ağrı olursa doktora gidin sonraki haftalarda magnezyum verir o rahatlatır
tugbaylmz_ superstar_00 birşey olur diye çok harekette etmek istemiyorum dediğiniz gibidir inşallah teşekkür ederim 🙂
superstar_00 tugbaylmz_ Yok bir şey olmaz ilk gebeliğimde çok ama çok ağrı yaşamıştım ordan biliyorum 🙂