Kızlar merhaba lütfen bu şeyleri yaşayıp sonradan duzelen var mı cevap bekliyorim . Benim 31 Mart da betam 32,97 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim aynı saatte aynı hastanede 45,22 çıktı . 16 Mart da ben çatlatma iğnesi olmuştum belki çok yeni bir gebelik ondan böyle olabilir benim
İlk gebeligimde ilk 3 kan versigmde yavaş arttı sonra yükseldi sonra kalp atisini duyduk ama somra kalbi durdu aldırdık . Yani yeni olduğu ixin olabilir mi bide göğüs ağrım var yani acısı var ama gelip geçiyor mesela aksma kayboluyor sabah tekrar geliyor öğlen gidiyor akşama doğru geliyor böyle duznsiz bir göğüs acısı var bu da tehlikeli mi yoksa bu önemsiz Birsey mi sonuçta tamamen kaybolmuyor yani lutfen cevap bekliyorum
Kızlarım çok ihtiyacım var