nur_cill Bi kaç kez beta için kan verdim 24 Mart= 67 26 Mart= 158,6 30 Mart= 883 1 Nisan= 2036,8 Sizce yine kan vermeli miyim? Doktoruma randevu aldım ama daha 11 gün var
happyela nur_cill Benim ilk 23 dü iki gün sonra 101 oldu. Daha da kan istemedi doktor. Pazartesi randevumuz var bakalım ne diyecekler 🤷♀️
Rojdiyebiri nur_cill ben 3 kez tek vermiştim 3. Olanı da keyfi vermiştim hatta niye bu kadar kendini zorladıdın ki doktor mu öyle istedi
zfrnemos nur_cill yok ıstemez 6 gun sonra falan kontrol ıcın randevu olustur cok guzel artısın olmus 🌸 saglıcakla gelsın ve hamılelıgın kolay gecsın ınsallah 🌸
nur_cill 1_2_3_4 Kendi doktorum kan ister mi sizce? Kan almada çok zorlanıyorum 5 yerden almaya çalıştılar geçen En son kan vermeye gittiğimde orda da tüpe damlatarak yaptı hemşire O yüzden korkuyorum kan verecek damar bırakmadılar koldan el üstünden
1_2_3_4 nur_cill isteyeceğini sanmıyorum durumunuzu belirtin diyin yani kaç gündür kan veriyorum halim kalmadı gibi bende zorlanıyorum doktor istedi bende dedim kaç gün aldılar diye muayene etti sonraki kontrolde rutin gebelik takip testleri yaptılar
nur_cill Rojdiyebiri Kimyasal gebelik geçirdim bi iki kere O yüzden doktor bi kaç kere baktır dedi Aile hekimi de ultrasona gidene kadar demişti
annemood Keşke biraz erkene alsaydın randevunu o zaman rahat ederdin psikolojik olarak bende 3 4 kere verdim doktor sonrasında gerek yok dedi değer yükselince ultrasonla baktı en azından doktordan duymak rahatlatırdı seni
annemood nur_cill neyse canım gitmişken kalp atışını falan hep duyarsın daha iyi kafana takma kanların güzel zaten
nur_cill annemood Başka hastaneden randevu aldım şimdi En azından doktoruma gidene kadar Pazartesiye aldım