eemredaa Bı kaç gün önce test yaptım çift cikti bugün kan verdim beta HCG 17242cikti doktorum 5hafta 5 gün olduğunu söyledi Keseyide gördük 14.79mm Sorun yok dedi ama bilgisi olan varmı haftayla uyumlumu
Zynpq Benimde 2 günde %53 arttmış 36,5 ten 55.8′e yükselmiş sadece çok korkuyorum endişeliyim daha önce bir düşük öyküm var
ogretmenblg Zynpq evet verdim bugün 206 ya yükselmiş takip edeceğiz ama dış gebelikten korkuyor doktorlar yavaş arttığından dolayı
rumsal Mysucculent merhaba benim 31.26-105.7-272.7-1156.50 çıktı 2 günde bir kan verdim artış nasıl sizce
rumsal melisakucuk merhaba benim 31.26-105.7-272.7-1156.50 çıktı 2 günde bir kan verdim artış nasıl sizce
melisakucuk Ruya22 rumsal ya düşünmüyorum açıkçası bende de öyleydi bende 5 haftalık falan hamilesin şu an bence doktora göster kesinlikle kesen rahimde gözüküyor ise problem yoktur
rumsal melisakucuk gözüküyor bugün göründü ama yolksac ve bebek için 10 gün sonra gel daha erken dedi
ogretmenblg Zynpq ya Allah bir daha yaşatmasın geçmiş olsun benim 206 ya yükselmiş dış gebelik ihtimali üzerine duruyor doktorlar beta takibi yapıyorlar
1789900987 ogretmenblg hayırlısı neyse canım en güzel şekilde olsun ama inşallah dış gebelik değildir kimyasal olsa artmaz düşer kanama başlardı çoktan kafanı yorma hayra yorumla güzel düşün olacağı varsa olur Allah’tan ümit kesilmez Rabbim kucağını boş bırakmasın gönlündekini nasip etsin inşallah doktora hemen gitme bekle bi hafta bi bakarsın belki kese umut olur
selindalin ogretmenblg bugunki kan tahlili sonucun nasil bakildi mi digeri 8 nisanda demissin bugun 10 u artis varmi acaba