annebebekelo hamilelikte hareketsizdim, sıcak duş hareket vesaire o gün suyum geldi duşa girip hastaneye gittim, sancı çıktı ama hissetmedim, sonra suni verdiler çok sonradan hissetmeye başladım regl ağrısı gibi başlıyor ağrı girip çıkıyor, uyuyup uyandım, belirli hareketler yapabilseydim belki açılma daha kolay olurdu🤷🏼♀️ ama suyum gittikçe azalıyordu alttan da muayne ettikleri için. Evet suni sancı zor ama dayanılmayacak gibi değil. Eğer bilseydim açılma çok yavaş ilerleyecek ne kendimi ne bebeği strese sokmadan sezeryana girmek isterdim. Tek tavsiyem duş, belirli hareketler, yani yatıp açılma olmasını beklemek saçma geliyor bana😅 beni doktor doğru yönlendirmedi, hastane devlet olduğu için yönlendirme de fazla olmadı. Ama sezeryandan memnun kaldım ekipten-doktordan