ayox iyide ikincisinde bilmediğin için mi düşük oldu benimki de ikinci gebelik 12+5 im.ama bana yakın takip ediliyor duruma göre serklaj atılacak ilkinde yasadigim için biliyorum durumu şükür ben ilk gebelikte serklaj oldum 18 haftada 38+3 de sezaryan doğum yaptım kziim 2.5 yaşında simdikid işte 12+5 haftalık