ozlemyilmaz60 haftası da kilosuda iyiymiş aslında , tam sebebini doktorlar söyler entübenin , belli ki kendi kendine nefes alamıyor ki entübe edilmiş , ben 33+5 te doğum yapmıştım ilk çocuğumda , 3 gün entübe kalmıştı sonra çıkmıştı entübeden , benimkinin entübe sebebi erken doğumdan ötürü ciğerlerinin gelişmemesiydi , sizinkini bilemeyeceği m