gvnrzz Bu hafta bebekler için bir şeyler geliyor ben bebek camasır sepetini aldım cok güzel bu fiyata. internettekiler kagıt gibiydi tavsiye ederim 160₺ baya ucuz. Bir de kece anne bebek bakım cantası gelecekti ama o yoktu olsa onu da alacaktım
minnosss58 gvnrzz ayyy bende aynısını aldım bir tane getirmişlerdi zaten hemen kaptm 🤭 keçe çantayı da daha önce almıştım bimden
meldaa41 gvnrzz Ayy ben de istiyorum çok tatlı duruyor bir iki saat sonra gitsem kalır mı acaba😂 Her üründen birer tane mi vardı sizin gittiğiniz şubede adetler nasıldı
gvnrzz eminaas yok kutu gibi dik duruyor. Dün bilerek ben de trendyoldakilere baktım bosa gitmiyim diye. Onlar hem daha pahalı hem bez bile değil kagıt gibi kırısık yamuluyordu. Bunun tabanı falan güzel
minnosss58 gvnrzz evet güzeldi henüz kullanmadım dolapta bekliyor bebiş gelince kullanacağım inşallah 😊
gvnrzz minnosss58 diğer bimlere de artık bakarım o zaman ☺️ kullanıslı olur bence ilk dogduklarında o kadar cok esyaları oluyor ki bezi alt değişme örtüsü kremiydi hepsi sagda solda olacagına bi cantada elinizin altında olur aramazsınız
minnosss58 gvnrzz arkadaşım almıştı memnunum dedi dediginiz gibi kullanıyor o da, zaten kullanış amaci da derli toplu bir arada bulunması inşallah bizde memnun kalırız 😊 sepeti de kirli kıyafetleri koyarım diye aldım inşallah o da kullanışlı olur 🤭
gvnrzz tugcelice07 iyi yapmıssınız 😂ben ilk cocugumda da cok sey almıstım hele ilk oyuncaklarını hep ordan aldım