elakemal Beklenen adet tarihim 6 Nisan 2 seferdir erken gebelik testinde negatif görüyorum var mı test yapan tarihleri yakın olanlar ne durumdasınız
Miracle_1 elakemal ben yapmadım bugün uygumamaya göre 3 gün gecikmedeyim pazar test yapsam mı bilemedim negatif görmek istemiyorum
ozgezdm elakemal benimde 6 nisanda regl bekleniyor bende negatif görmek istemiyorum o yüzden yapmıyorum
elakemal Miracle_1 bende geçen ay 4 gün geçiktim test yaptım negatif dayanamadım kan verdim o da negatif çıktı bir gün sonra da adeti geldi
sntb Benim dört gün var 2-4 gün önce iki tane test yaptım silik çizgi çıktı 4 gün önce kan verdim dayanamadım negatifti acaba çok erken verdim diye miydi testler mi yanlıştı, umudum kırıldı resmen
elakemal Şuan belim ağrıyı alt tarafım adet olacak gibi ağrıyı sağ bacağımda kasılma 😔hakkımızda hayırlısı
sntb elakemal Prefertili önerdiler en kesin sonucu o veriyormuş siz de bir deneyin isterseniz yarın sabah yapayım bende
elakemal sntb yani güvenilir olup olmadığını adetim geldiğinde anlıycam beşli paket aldım 2 gün sonra tekrar yapıcam
ebruaksoy35 elakemal 3-4 dk ilkten böyle incesi oldu böyle işte sonra koyulaştı hemen dün yaptigimda çok aşırı silikdi hiç zor belli oluyordu başka bir markaydı zaten o hassasiyeti de yüksek olan yani hCG hormonu yüksek olanı ölçen de bile çok aşırı silik çıktı bakalım bekliyom ben de pazartesi kan vereceğim